شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5584 |
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ |
ارسال به دوستان
پ

حماسه بی نظیر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صحنه های بی بدیل و کم نظیری خلق کرد

سرویس سیاسی دلاوران مرصاد ،امروز۲۲بهمن ماه ۱۴۰۱مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه ۵۷ است باور آنچه امروز رخ داد حتی برای خودی ها  سخت بود چه برسد به آن سوی مرزها  ،شکوه و عظمت حضور  یک ملت در تجدید میثاق با آرمان های خمینی کبیر (ره)؛و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب ،آن هم در شرایطی که طی ماه های گذشته دستگاه رسانه ای دشمن نهایت  تلاش خود را به منظور ناامید ساختن ملت به کار بست ، در شرایطی که به دلیل عملکرد ضعیف برخی مسئولین بی کفایت این ملت غیور و سر افراز مدتی است که تحت تاثیر شدیدترین فشارهای اقتصادی و معیشتی است .

امروز همه آمده بودند ،از زن و مرد و پیر و جوان تا کودکان و نونهالان انقلاب ،پر شور و پر حرارت ،با قلوبی مملو از عشق به میهن ،عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ،عشق به ایران سربلند ،آمده بودند بگویند ما ایستاده ایم ،امده بودند بگویند که آقایان مسئول ، روی ما حساب کنید ،ما پای کار انقلاب ایستاده ایم.

آقایان مسئول

کاش قدر این حضور را بدانید ،و باید بدانید و احترام بگذارید به این قدم ها،به این مشت های گره کرده،به این فریادهای رسا و دشمن شکن .

امروز ملت بار دیگر ثابت کرد که پای کار انقلاب ایستاده است ،انصاف و عدالت می گوید ،این حق ملت نیست ،حق این ملت با شرف و با غیرت نیست  که اینگونه در سختی و تنگنا روزگار بگذراند.

کدام قدرت سیاسی را در دنیا سراغ دارید که این چنین سرمایه ای در اختیار داشته باشد ؟  در کدام تاریخ و تطور انقلاب خوانده اید که رهبر یک انقلاب بارها مسئله احترام و تواضع به مردم را به مسئولین گوشزد کند و تا آنجا به نقش مردم معتقد باشد که کل ارکانِ اجرایی و حکومتی اعم از دولت و مجلس و رئیس جمهوری را در یک طرف قرار دهد و مردم را در طرف دیگر، نه به طور متقابل بلکه در جهت تعامل و تعادل و در راستای یکدیگر.

امروز سالگرد پیروزی انقلابی است  که بنیان‌گذارش اعتقاد قلبی داشت که در هر شرایطی  نگهداری این دو سو و کفه لازم و ضروری است و بدون پشتیبانی مردم کاری از پیش نمی رود همان طور که برای روی کار آمدن اصالت را به مردم می دهد برای نخواستن فرد یا افراد هم اصالت را به نظر مردم می دهد. به این جملۀ امام توجه فرمایید: «وقتی مردم یک خدمتگزاری را نخواستند باید کنار برود»حضرت امام خمینی (ره) در جایی دیگر می فرماید: «در هر صورت ما باید دنبال این معنا باشیم که مردم را نگه داریم و همین طوری که آقایان می گویند بدون پشتیبانی مردم نمی شود کار کرد !

 

 

آقایان رؤسای قوای سه گانه ! دولتمردان و کارگزاران نظام ،حضور بی بدیل امروز ملت حجت را بر شما تمام و بار سنگین مسئولیت را بر شانه های تان دو چندان کرد.کاری نکنید که ملت شما را نخواهد ! عشق ملت  به نظام ،عشق ملت به رهبر ،عشق ملت به انقلاب را به حساب خود نگذارید .این عشق و ارادت  به این معنا نیست که شما تحت هر شرایطی بر صندلی های ریاست جلوس کنید و برای این مردم کاری نکنید ! قدر این ملت را بدانید و به نوکری این ملت افتخار کنید .

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید