شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3813 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ |
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه گفت: با اتکا به توان داخلی منطقه و بدون استفاده از پیمانکار، پروژه های عمرانی منطقه با سرعت درحال پیشروی است

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر کرمانشاه، مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: پیرو جلسه شورای معاونین که به ریاست دکتر نوروزی شهردار محترم کرمانشاه در منطقه یک برگزار شد، درخواست تعویض و اصلاح جداول فرسدوه سطح منطقه را داشتیم که با نظر مساعد ایشان همراه بود.

وی با بیا اینکه پس از اعلام موافقت، بررسی و بازدید میدانی آغاز شد افزود: در این راستا نقاطی که نیاز به تعویض و یا اصلاح جداول داشتند شناسایی شد.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه پس از شناسایی، عملیات عمرانی این پروژه ها بدون استفاده از پیمانکار و با توان داخلی منطقه آغاز گردید ادامه داد: پروژه اول مربوط به بلوار اجاقی است که تاکنون ۳۵۰ متر آن به عرض یک متر و ۶۰ سانت خاکبرداری، تسطیح، جدول کشی و تایل بندی شده است و ادامه کار نیز هم اکنون درحال انجام است.

سلیمانی پروژه دیگر درحال اجرا را، حدفاصل چهار راه بسیج الی چهار راه آتش نشانی اعلام و گفت: این ناحیه نیز به طول ۱۰۰ متر و در عرض یک متر و ۵۰ سانت است که عملیات تخریب آن توسط نیروهای فضای سبز و اقدامات عمرانی شامل خاکبرداری، تسطیح و جدول کشی توسط نیروهای عمران منطقه صورت گرفته و هم اکنون عملیات تایل بندی درحال اجرا است.

وی با اشاره به تعریض و اصلاح هندسی کمربندی غربی تصریح کرد: این ناحیه نیز شامل حد فاصل بلوار اجاقی تا ابتدای ورودی شهرک الهیه به طول ۱۲۰۰ متر است که در عرض ۶ متر تعریض و بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای تاسیسات فضای سبز ایجاد شود، عملیات تسطیح، جدول کشی، تایل بندی و آسفالت آن توسط نیروهای عمران منطقه و بدون استفاده از پیمانکار به اتمام رسید.

شهردار منطقه یک کرمانشاه افزود: همچنین پیرو مطالبه شهروندان درخصوص اصلاح موزائیک فرش خیابان نوبهار، هم اکنون عملیات خاکبرداری، تسطیح، اصلاح شیب و تایل بندی حد فاصل چهار راه نوبهار الی چهار راه سیمتری دوم درحال اجراست.

سلیمانی با بیان اینکه اتکا به توان داخلی به اقتصاد مدیریت شهری کمک می کند تصریح کرد: باتوجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر شهر و همچنین اجرای پروژه های عمرانی که خواست و مطالبه مردم است، استفاده از توان داخلی را در اولویت کاری قرار دادیم.

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعتماد به جوانان تاکید کرد: استفاده از مدیران و نیروهای جوان، خوشفکر، باانگیزه و خستگی ناپذیر را همواره بعنوان یک اصل اساسی در سطح منطقه یک مورد توجه قرار داده ایم و همین امر باعث شده است که این عزیزان بررسی مشکلات شهروندان را بعنوان یک اولویت بسیار مهم برای خود تلقی کنند و در راه رفع آن قدم بردارند.

وی در پایان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: منطقه یک شهر کرمانشاه یکی از نقاط اصلی حوادث بود لذا همکاران بخش خدمات، فضای سبز و عمران بصورت خودجوش پای کار آمدند و زمانی که مردم در نیمه شب و در آرامش کامل درحال استراحت بودند، این عزیزان تا صبح مشغول به جمع آوری، نظافت و ترمیم وسایل تخریب شده بودند به نحوی که وقتی مردم صبح در سطح شهر تردد می کردند، با هیچ گونه مشکلی مواجهه نشدند که جا دارد به این زحمت کشان، خادمین بی ادعا و گمنام عرض خداقوت داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید