جمعه, ۵ مرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-07-26
کد خبر: 5999 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۶ |
ارسال به دوستان
پ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد کرمانشاه شد.

اخبار کرمانشاه ،دلاوران مرصاد؛ دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات وارد کرمانشاه شد ،وزیر اسلام آبادی دولت سیزدهم در این سفر دو روزه  در مراسم افتتاح طرح گازرسانی ریجاب، افتتاح کارخانه کاغذ معدنی در اسلام آباد غرب، بازدید از ۲ روستا و شرکت در نشست شورای اداری استان حضور خواهد یافت .

 

عیسی زارع‌پور در سال ۱۳۵۹ در اسلام‌آباد غرب، کرمانشاه به دنیا آمد. او کارشناسی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه رازی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر- نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده‌است. وی دورهٔ دکتری خود را در دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه نیو ساوت ولز، استرالیا گذرانده‌است.

او در ۲۶ سالگی در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد و در سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.وی همچنین مجری طرح شبکه ملی فرهنگ بوده‌است.او در این مقام برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال را برعهده داشت.[ زارع پور در رابطه با همین مرکز گفته که می‌توان آن را به نوعی اولین نهاد حاکمیتی فعال و سیاستگذار در حوزه فضای مجازی دانست. این مرکز همچنین مسئولیت توسعه فناوری اطلاعات و توسعه خدمات الکترونیک در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد.

او در سمت‌های دیگری نیز در دولت‌های نهم و دهم فعالیت کرده و مشاور وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت، معاونت علمی و فناوری بوده‌است. زارع پور در دولت دهم عضو کمیسیون ملی یونسکو هم بود.

 

در اصطلاح و گویش عامیانه محلی “میمز”  مخفف میمزا  و به معنای عمه زاده می باشد

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید