شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 21989 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ |
ارسال به دوستان
پ

نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های ذیربط به دعوت دادگستری کرمانشاه به منظور بررسی و پیگیری اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی محله آقاجان برگزار گردید

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه،  ساماندهی محله آقاجان یکی از محله های محروم، کم برخوردار و حاشیه نشین که دارای حاشیه های فراوانی از جمله اعتیاد و خرید و فروش مواد مخدر، و نیز مسائل اخلاقی است.

حدود ۴ سال است که در دستور کار قرار گرفته است و هم از سوی رئیس جمهوری و هم وزیر کشور مورد بازدید و رفع مشکل و ساماندهی آن مورد تاکید قرار گرفته است. اما علی رغم برخی اقدامات ، نتیجه شایسته حاصل نشده و به گفته رئیس کل دادگستری استان تنها کمی از عمق فاجعه آن کم شده است.

دکتر کرمی در نشستی که به منظور پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان باحضور مدیران استانی برگزار شد گفت اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است چرا که فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد انتظار می رود کار همانند روزهای اول با جدیت پیگیری شود. بعد از اقدامات خوب روزهای اول متاسفانه کار رها شد بنابراین از همه سازمانها، نهادها و ادارت مربوطه می خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال نمایند.

وی به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولینی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند ، پرونده قضایی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل‌ مدیران به آن رسیدگی کند.

در ادامه معان سیاسی و امنیتی استانداری نیز مجموعه اقدامات را شایسته و کافی ندانست و گفت این موضوع را بک موضوع همگانی بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

دکتر شعبانی خاطر نشان ساخت مشکل، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم و این افراد که در این محله دچار بیماری اند اعم از اعتیاد و … همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آنها تلاش کنیم.

در ادامه برخی مشکلات اولویت دار این محله احصا و بر رفع سریع آنها تاکید شد و مقرر شد در جلسه آتی که در اوایل آدر ماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذی ربط ارائه شود.

 

در ادامه نشست همچنین فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را بر عهده دارد و گروه در انجام کارها نیاز به هماهنگی با ایشان دارند، انتخاب شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید