شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5808 |
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ |
ارسال به دوستان
پ

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه که به احترام مردم منطقه لباس کردی بر تن داشت از این طرح ارزشمند خدماتی که برای به ثمر رسیدنش نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده است پرده برداری کرد

اخبار کرمانشاه ؛دلاوران مرصاد ؛محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در چهارمین سفر درون استانی خود راهی محور مرزی  هانی گرمله در پاوه شد .

صحرایی که در این سفر علی شعبانی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه را به همراه داشت با لباس کردی در جمع مردم خونگرم منطقه حاضر گردید .

اما هانی گرمله کجاست ؟ برای رسیدن به  هانی گرمله می بایست به فاصله دو ساعت از پاوه جاده های پر پیچ و خم را گذراند تا به این روستا که در فاصله ای بسیار نزدیک از روستای بیاره عراق قرار گرفته است رسید.

اما قبل از هر چیزی این فیلم را با هم ببینیم :

در این فیلم که از یکی از شبکه های اقلیم کردستان عراق پخش شده است مقایسه ای میان دو روستای ایرانی و عراقی  در اطراف مرز صورت گرفته است ،روستاهایی که تنها یک کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند و گوینده از خدمات جمهوری اسلامی به یک روستای صفر مرزی سخن می گوید روستایی که گاز دارد آب و درمانگاه و …دارد و آن را با روستایی در همین نزدیکی در درون خاک عراق مقایسه می کند که حتی مردم می بایست نگران سرقت کپسول های گاز باشند  ؛این فیلم به صورت بسیار ویژه ای از تفاوت عمیق دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران در رسیدگی و خدمات رسانی  به مناطق محروم با کشور همسایه عراق  پرده بر می دارد .

استاندار کرمانشاه در میان استقبال گرم برادران و خواهران اهل سنت منطقه در آئین افتتاح  و بهره برداری از طرح گازرسانی به شش روستای محور هانی گرمله در نقطه صفر مرزی پاوه با عراق حضور پیدا کرد .

برای اجرای  این طرح قریب به  ۳۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است اما با توجه به مسیر کوهستانی و پر پیچ و خم هانی گرمله، این گازرسانی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و نشانگر امنیت منطقه و اراده نظام برای خدمت رسانی به دورترین نقاط و تمام شهروندان کشور فارغ از نگاه های  قومی و مذهبی است که مورد توجه ویژه ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان و همکارانش قرار داشته و در ایامی که مصادف با مبعث  نورانی پیامبر اکرم (ص) است به نتیجه رسید .

توضیح ضروری دلاوران مرصاد ،منظور ما از تیتر این نیست که لباس کردی استاندار ۳۲میلیارد تومان ارزش دارد بلکه منظور حضور استاندار با لباس کردی برای افتتاح طرحی است که ۳۲میلیارد تومان برای تحقق آن هزینه گردیده است ، متاسفانه به دلیل کم اطلاعی و نا آشنایی برخی که حتی مدعی سواد رسانه ای هستند  مجبور به ارائه ابن توضیح هستیم .

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید