شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3099 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ |
ارسال به دوستان
پ

  رئیس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه‌دار و عاملان ناامنی از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: در برخورد با چنین افرادی که امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته‌اند کوتاه نخواهیم آمد. به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، […]

 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه‌دار و عاملان ناامنی از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: در برخورد با چنین افرادی که امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته‌اند کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری کرمانشاه در نشست مسؤولان عالی قضائی و انتظامی استان اظهار کرد: صدور حکم مفسد فی‌الارض برای این افراد باعث می‌شود دیگر اشرار حساب کار دستشان آمده و دست از شرارت و ناامنی بردارند.

وی گفت: رفتار اشرار و عاملان ناامنی در جامعه تحت کنترل و رصد دستگاه قضایی قرار دارد و با توجه به اشرافیت خوبی که پلیس بر مخفیگاه‌های این افراد دارد مکان امنی برای آن‌ها در استان باقی نمانده است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه همچنین در پاسخ به پشنهاد یکی از معاونان خود در خصوص تبعید مجرمان خطرناک، آن را قابل اجرا دانست و افزود: با انجام بررسی‌های بیشتر و انجام کارهای کارشناسی، چنین حکمی ممکن است صادر شود.

توسلی‌زاده همچنین بر موضوع پیشگیری از وقوع جرائم در استان تاکید کرد و ادامه داد: حتی اگر بتوانیم از یک مورد تیراندازی هم جلوگیری کنیم اقدام بزرگی در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از جرائمی است که باعث ایجاد ناامنی می‌شود، عنوان کرد: خوب است پلیس پس از دستگیری این افراد، بازجویی‌های گسترده‌ای از آن‌ها به عمل آورد چرا که احتمال مرتکب شدن جرائم دیگر از سوی این افراد وجود دارد، جرائمی که حتما مجازات‌های آنها را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه در پایان با تقدیر از برخوردهای قاطعانه پلیس با مجرمان و به‌خصوص عاملان تیراندازی، خواستار اجرای هرچه سریع‌تر طرح جمع‌آوری اسلحه شد و ابراز کرد: دستگاه قضایی مثل همشه با جدیت از برنامه‌ها و اقدامات پلیس که در راستای برقراری نظم و امنیت انجام می‌شود، حمایت می‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید