شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3105 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

به گزارش دلاوران مرصاد ، محمد رشیدی با اشاره به کیفیت خودرو های داخلی گفت: در سفرهای نوروزی امسال ۷۴۶ نفر جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند که بخش زیادی از این تصادفات به کیفیت پایین خودروهای داخلی بازمی‌گردد. رشیدی افزود: خودروسازی داخلی خسارت‌های جانی جبران‌ناپذیری به همراه داشته. این صنعت با […]

به گزارش دلاوران مرصاد ، محمد رشیدی با اشاره به کیفیت خودرو های داخلی گفت: در سفرهای نوروزی امسال ۷۴۶ نفر جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند که بخش زیادی از این تصادفات به کیفیت پایین خودروهای داخلی بازمی‌گردد.

رشیدی افزود: خودروسازی داخلی خسارت‌های جانی جبران‌ناپذیری به همراه داشته. این صنعت با قیمت‌های نجومی تولیدات خود، اجحاف بسیاری در حق ملت می‌کند. خودروسازان خودروهای بی‌کیفیت را به قیمت بهترین خودروهای جهان به فروش می‌رسانند.

عضو هیئت‌رئیسۀ مجلس با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری گفت: در چند ماه اخیر مقام معظم رهبری برای کیفیت خودروهای داخلی هشدار دادند، نه‌تنها شاهد رشد کیفیت این محصول ملی نبودیم بلکه روزبه‌روز با رشد قیمت نجومی خودروها و حتی دست‌نیافتنی آن‌ها روبرو هستیم.

رشیدی در پایان افزود: مجلس در بودجه سال جاری اجازه واردات ۷۰ هزار خودرو خارجی را صادر کرد تا مسیری برای رقابتی‌شدن باشد که متأسفانه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصوبه را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانست، این مخالفت‌ها بیشتر منجر می‌شود صنعت خودروسازی سیر قهقرایی را طی کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید