شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3842 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ |
ارسال به دوستان
پ

کرمانشاه- سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کسب رتبه دوازدهم دانشگاه رازی در رتبه بندی ملی آی.اس.سی خبر داد.

حسین جوانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا رتبه دانشگاه رازی در سطح آی. اس. سی، اظهار کرد: در تازه‌ترین رتبه‌بندی ملی، دانشگاه رازی کرمانشاه در جایگاه دوازدهم از مجموع دانشگاه‌های جامع کشوری قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس پنج شاخص تعیین شده هرساله توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه‌های کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند که بر همین اساس دانشگاه رازی در استان کرمانشاه با پیشرفت چشمگیر خود و با صعود یازده پله‌ای خود موفق به کسب رتبه ۱۲ کشوری شده است.

سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی در استان کرمانشاه با تاکید بر شاخص‌های نظام رتبه‌بندی ملی آی. اس. سی دانشگاه‌های کشور، تصریح کرد: آموزش با وزن ۳۰ درصد، پژوهش با وزن ۲۵ درصد، فناوری و نوآوری با وزن ۲۰ درصد، بین المللی سازی با وزن ۱۰ درصد، اثرگذاری اقتصادی با وزن ۱۰ درصد و شاخص‌های خدمات اجتماعی، زیر ساختی و تسهیلاتی با وزن پنج درصد از جمله شاخص‌های ارزیابی است.

وی به تفکیک جایگاه و رتبه‌های دانشگاه رازی کرمانشاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و خاطر نشان کرد: دانشگاه رازی در شاخص پژوهشی رتبه یازدهم، در شاخص آموزش رتبه ۳۶، در شاخص فناوری و نوآوری رتبه هفتم را دارد.

جوانشیر ادامه داد: دانشگاه رازی کرمانشاه در شاخص بین المللی سازی رتبه ۲۳، در شاخص اثرگذاری اقتصادی رتبه هشتم، در شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات نیز در بین دانشگاه‌های جامع کشور رتبه یازدهم را کسب کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید