شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3725 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

دلاوران مرصاد .انتصاب غیرمنتظره منوچهر حاتمی بعنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پازل انتقادات به انتصابات دولت در استان کرمانشاه را تکمیل کرد .

دلاوران مرصاد -در حالی که با روی کارآمدن دولت آیت الله رئیسی روند کند تغییر مدیران دولت تدبیر و امید همواره مورد اعتراض  دلسوزان و حامیان دولت سیزدهم واقع بوده و عدم تغییر در مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده ،امروز وزیر ورزش طی حکمی منوچهر حاتمی را بعنوان سرپرست این اداره در استان کرمانشاه منصوب نمود.

بر اساس  آنچه که  روابط عمومی این اداره کل در صفحه اینستاگرام خود  منتشر نموده ؛منوچهر حاتمی دارای سوابقی از جمله ریاست هیئت های رزمی وسرمربیگری تیم ملی کونگ فو می باشد.

صفحه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این خبر اشاره ای به سوابق مدیریتی حاتمی ننموده و ظاهرا تنها نکات شاخص در رزومه وی همان است که در بالا ذکر گردید .

در حالیکه انتظار می رفت پس از پایان کار صابر رحیمی در اداره کل ورزش و جوانان  سکان مدیریت این اداره مهم و تاثیر گذار به فرد توانمند و صاحب رزومه ای درحوزه کلان مدیریت ورزشی سپرده شود متاسفانه به نظر می رسد که آینده ورزش و جوانان استان در سایه ی دخالت های برخی ابرنماینده های استان در انتصابات روزهای ناامید کننده ای را پیش روی خود خواهد دید .

مشخص نیست که چگونه مسئولیت راهبری چنین اداره مهم و حیاتی به فردی سپرده می شود که شاخص ترین رزومه اش تنها  ریاست بریک هیئت ورزشی و یا مربیگری  در تیم ملی است در حالیکه امروز ورزش استان نیاز به حضور چهره ای توانمند و در سطح ملی دارد .

قطع به یقین انتصاب هایی از این دست نه تنها باعث دلسردی حامیان و دلسوزان دولت در استان خواهد شد بلکه نتایج آن در بلنذ مدت آثار سوئی در جامعه ورزش استان به جا خواهد گذاشت .

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :کارشناس

      صابر رحیمی هم زیاد آش دهن سوزی نبود