شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 4445 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

استقلال و پرسپولیس دو ستاره ویژه دارد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی در هفته دوازدهم و روز سه شنبه ۲۹ آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، که شاید بتوان به جرات این دیدار را متفاوت ترین بازی این دو تیم در تمامی ادوار لیگ برتر دانست.

ستاره های استقلال و پرسپولیس این بازی را بلافاصله بعد از پایان رقابت های جام جهانی قطر برگزار می‌کنند، اتفاقی که تاکنون پیش نیامده است و می تواند در نوع خود جالب باشد و بایستی ببینیم ستاره های ملی پوش چه بازی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.
اما شاید مهم ترین جدال غیر مستقیم این بازی را، حضور سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند دو سنگربان ملی پوش دانست؛ ستاره هایی که درخشش هرکدام از آنها می تواند برگ برنده برای تیم خود باشد.
بیرانوند در جام جهانی در بازی با انگلیس در دقایق اولیه آسیب دید تا جای خود را به حسینی دهد، سنگربانی که در آن بازی هم مانند تمامی ستاره های ایران تحت تاثیرنام حریف قرارداشت و در نهایت ۶ گل دریافت کرد تا یک روز بسیار بد را پشت سر گذاشته باشد.
اما این پایان کار برای سیدحسین حسینی نبود و در حالی که همگی بر این تصور بودند که کی روش در بازی با ولز از عابدزاده استفاده خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد تا شاید به جرات بتوان گفت اوج هنرنمایی کی روش در قطر، بازگشت اعتمادبه نفس به حسینی بود که او را درون دروازه قرار داد تا سیدحسین درخشش خود را نشان دهد تا از بار روانی که روی دوش او سنگینی می‌کرد خارج شود.
حالا این دو ستاره باید در اولین بازی بعد از جام جهانی رودر روی هم قرار بگیرند و باید دید و به انتظار نشست که کدام یک در نهایت می تواند خوشبختی را به اردوی تیمش بیاورد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید