شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5644 |
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۶:۵۹ |
ارسال به دوستان
پ

استاندار کرمانشاه بااشاره به اینکه مولد سازی یکی از مولفه‌های مهم برای ایجاد فرصت اشتغال و حرکت مثبت در استان است برارائه طرحهای اثرگذار در این زمینه تاکید کرد .

اخبار کرمانشاه ،به گزارش  دلاوران مرصاد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات کارشناسی در ادارات و آماده سازی تصمیم برای جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: میزان موفقیت مدیران استان در جذب اعتبارات ملی از معیار‌های ارزیابی خواهد بود.
استاندار کرمانشاه به بحث مولد سازی اشاره کرد و با بیان اینکه دولت به این موضوع توجه ویژه دارد، اظهار داشت: از این ظرفیت باید برای ایجاد جهش استفاده کنیم و این موضوع یکی از مولفه‌های مهم برای ایجاد فرصت اشتغال و حرکت مثبت در استان است؛ از اینرو باید برای سال آینده در استان برنامه اثرگذاری وجود داشته باشد.
دکتر صحرایی بیان داشت: یکی از ارزیابی‌های جدی مدیران برای سال آینده میزان توفیق در جذب اعتبارات ملی خواهد بود بنابراین مدیران استان وظیفه دارند در این زمینه با برنامه و جدیت عمل کنند.
استاندار کرمانشاه از مدیران استان خواست که از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریتی استان برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی استفاده کنند.
دکتر صحرایی گفت: همه باید با هم افزایی در راستای کاهش مشکلات و حرکت به سمت آبادانی و توسعه هر چه بیشتر استان تلاش کنیم.
در نشست امروز، اعضای شورا درباره جابجایی اعتبارات چند دستگاه و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های اعتباری استان تصمیم گیری کردند .
“دکتر محمد طیب صحرایی” با اشاره به جلسه مهم و تاثیر گذار شورای برنامه ریزی و توسعه برای پیشرفت استان از مدیران خواست که با پشتوانه نظرات کارشناسی و دقیق، پیشنهادات راهبردی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری در این جلسه را ارائه دهند.
مقام عالی استان با بیان اینکه در روند تصمیم گیری استان باید سه مرحله مورد توجه قرار گیرد، گفت: اولین مرحله نیاز به بحث‌های کارشناسی دقیق و چکش کاری مباحث و مسائل در درون ادارات است؛ مرحله دوم رسیدن به تصمیم و تصمیم سازی است و سومین مرحله هم تصمیم گیری است که مرحله سوم باید در جلسات مهم مانند این شورا به نتیجه قطعی برسد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید