شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 4897 |
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۲ |
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دکتر نوروزی شهردار دیدار و گفتگو کرد. دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما و بخشی از جهاد تبیین است که مورد […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دکتر نوروزی شهردار دیدار و گفتگو کرد.

دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه همه ما و بخشی از جهاد تبیین است که مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری است و بدون شک ادامه دادن راه شهدا خیر و صلاح همه کشور را بدنبال خواهد داشت.

دکتر نوروزی ادامه داد: اگر راه و اهداف شهدا بدرستی دنبال شود پیشرفت های چشمگیرتری در همه عرصه ها بدنبال خواهیم داشت و یکی از مواردی که می تواند یاد و نام شهدا را زنده نگه دارد بازدید و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران است و این مسئله یکی از دغدغه های مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه افزود: تکریم خانواده شهدا را وظیفه خود می دانیم و در این راستا کارکنان شاغل در شهرداری که از خانواده شهدا و ایثارگران هستند را مورد توجه قرار داده ایم و این پرسنل در حال تبدیل وضعیت شدن هستند که در میان ادارات و ارگان های استان به نوعی کم سابقه است.

شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم با تقدیر از زحمات و تلاش های شهرداری جهت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهرداری کرمانشاه در تکریم خانواده شهدا و رسیدگی به آنها از ادارات پیشرو است و نمونه آن برگزاری همایش تجلیل از آزادگان است که که بسیار خوب برگزار شد و در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا هم بسیار خوب کار کرده و امیدواریم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با کمک شهرداری با کیفیت بهتری انجام گیرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید