شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 2933 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ |
ارسال به دوستان
پ

دلاوران مرصاد -به همت معاونت توسعه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان  تیم لیگ برتری نوجوانان عقاب زاگرس در یک دیدار نمادین به مصاف تیم نوجوانان  عقاب نوین خواهد رفت . این دیدار  با شعار ورزش کنیم ،ورزش دشمن اعتیاد روز پنج شنبه هجدهم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ در زمین […]

دلاوران مرصاد -به همت معاونت توسعه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان  تیم لیگ برتری نوجوانان عقاب زاگرس در یک دیدار نمادین به مصاف تیم نوجوانان  عقاب نوین خواهد رفت .

این دیدار  با شعار ورزش کنیم ،ورزش دشمن اعتیاد روز پنج شنبه هجدهم فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی کرمانشاه و با حضور تعدای از مسئولین استانی برگزار خواهد شد .

رسول یوسفوند مالک باشگاه عقاب زاگرس در همین خصوص در گفتگویی با خبرنگار دلاوران مرصاد عنوان داشت : باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب زاگرس کرمانشاه بعنوان موفق ترین مجموعه ورزشی استان در رده های پایه با توجه به شرایط و اقتضای سنی نوجوانان و نونهالان می کوشد تا حضوری پررنگ و موثر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد .

یوسفوند ضمن تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی افزود : امروز بیش از هر زمانی نیازمند آن هستیم تا با ارائه برنامه های فرهنگی و تربیتی در کنار ورزش قهرمانی نسل نونهال و نوجوان امروز را بیش از پیش با مخاطرات اجتماعی از جمله اعتیاد آشنا نمائیم لذا به همین منظور و با توجه به سیاست های طراحی شده از سوی کادر مدیریتی و فنی باشگاه همواره سعی داریم تا بعد اخلاقی و فرهنگی بازیکنان را همتراز با ابعاد فنی و ورزشی ارتقاء ببخشیم .

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید