شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 6006 |
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ |
ارسال به دوستان
پ

شرکت گاز استان کرمانشاه دوران درخشانی را سپری می کند و این روزها در صدر اخبار خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است

اخبار کرمانشاه دلاوران مرصاد ، آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر ریجاب و ۲۷ روستای شهرستان دالاهو از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت و دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه افتتاح شد که برای به سرانجام رسیدن  این پروژه، بالغ بر ۶۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.ریجاب هشتمین شهر کشور است که در سال جاری از نعمت گاز برخوردار شده است.

در مراسم امروز دکتر مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، علی شعبانی  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، فرماندار دالاهو، مهندس ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مدیران استان و شهرستان هم در این مراسم حضور داشتند.

شایان ذکر است پس از بهره برداری امروز ،هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارند و تنها ۱۱درصد تا گازکشی کامل استان فاصله وجود دارد که با توجه به تلاش های مجدانه و شبانه روزی  شرکت گاز استان کرمانشاه با مدیریت ناصر حسینی این عدد در پایان سال ۱۴۰۲به زیر ۵ درصد خواهد رسید .

اِزگله تنها شهر بدون گاز استان است که عملیات گازرسانی آن در دست اقدام است و در سال آینده تکمیل خواهد شد.

همچنین در دهه فجر پروژه گازرسانی به ۱۴۹ روستا با اعتبار ۲ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و پروژه گازرسانی به ۱۸۹ واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت مردمی سیزدهم در قالب یک سفر ۲ روزه صبح امروز وارد استان کرمانشاه شده و قرار است چندین پروژه عمرانی، زیرساختی و صنعتی را افتتاح کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید