شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3910 |
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ |
ارسال به دوستان
پ

استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمتگزاری قابل تحسین مردم استان در ایام اربعین حسینی امسال گفت: امروز همه کشور از مردم کرمانشاه به عنوان خادم امام حسین(ع) یاد می کنند و واقعاً مردم استان در ایام اربعین و پذیرایی از زائرین گل کاشتند.

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ “بهمن امیری مقدم” در آیین تجلیل از خادمین موکب های امام رضا(ع) که با حضور مسئولین و خادمیاران کانون های خدمت رضوی استان در محل سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمان اربعین حال و هوای خاصی پیدا کرد و خود امام حسین(ع) و عنایات معصومین(ع) موجبات بازگشایی مرز خسروی را فراهم ساخت و مردم با عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) پذیرای زائرین حسینی شدند.

وی با بیان اینکه شاکر درگاه خداوند متعال برای فراهم شدن خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات هستیم، ادامه داد: شما خادمیاران و افرادی که با جان و دل از مهمانان و زائرین امام حسین(ع) پذیرایی و خدمت کردید مورد لطف و عنایت ویژه معصومین (ع) هستید و در قیامت از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهید بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان با اشاره به اغتشاشات و حملات تروریستی به مردم و شهروندان بی گناه تصریح کرد: این توطئه ها و دسیسه های شوم دشمن علیه امنیت و آرامش مردم بی پاسخ نخواهد ماند و دلسوزان و حامیان انقلاب اسلامی درس فراموش نشدنی به آنان خواهند داد.

مقام عالی استان با اشاره به اقتدار و توان انقلاب اسلامی برای برخورد قاطع با آشوبگران بیان داشت: امروز که دشمن به دنبال سلب آسایش و آرامش مردم در جامعه است دلسوزان کشور وظیفه دارند که با اقتدار و محکم با این آشوبگری ها و اغتشاشات مقابله کنند.

وی با اشاره به بازیچه قرار گرفتن عده ای ناآگاه و مغرض توسط دشمنان انقلاب اسلامی خطاب به آنان یادآور شد: دشمنان هیچ ارزش و منزلتی برای شما قائل نیست زیرا آنها تنها به اهداف و منافع خود و چپاول دیگر کشورها فکر می کنند.

امیری مقدم با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون های پاک جوانان این کشور آبیاری شده وبه درختی تنومند و استوار تبدیل شده، اظهار داشت: خون شهدا حافظ کشور و مردم ایران است و همین خون های پاک کشور را از گزند و توطئه های بدخواهان در امان نگه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مسلح شدن عده ای تروریست و گشودن آتش به جان مردم تاکید کرد: وقتی با این واقعیت مواجه می شویم باید محکم و با اقتدار ورود پیدا کنیم و این توطئه استکبار جهانی را با شکست مواجه سازیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید