شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5348 |
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۴۰ |
ارسال به دوستان
پ

جامعه اصناف و بازاریان کرمانشاه مهیای استقبال از ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می شوند

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف کرمانشاه ساسانی ، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه و رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ها و اقدامات این کمیته با بیان اینکه اصناف در زمره اقشاری محسوب می‌شوند که بدون هیچ‌گونه بخشنامه‌ و دستوری به وظایف و رسالتشان عمل می‌کنند، گفت: اصناف از ارکان اصلی به ثمر نشاندن نهضت انقلاب اسلامی بودند و به واسطه حضور پررنگ در تظاهرات و اعتصابات، ستون‌های رژیم طاغوت را به لرزه درآوردند.

وی بیان کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد دشمنان در تلاش‌اند که این انقلاب را از پای بیاندازند و تحمیل جنگ و تحریم‌های اقتصادی در زمره اقدامات مخربانه دشمن به شمار می‌روند، اما به این علت که مردم در یک جبهه حضور داشتند و متحد بودند دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: اصناف بدون اینکه توقعی داشته باشند همواره در میدان حضور داشته و دارند. به عنوان مثال در ایام کرونا با وجود زیان‌هایی که متوجه اصناف شد اما در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور در میدان مقابله با کرونا در حمایت از دولت و مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

ساسانی یادآور شد: اصناف در زمان هشت سال دفاع مقدس در دو جبهه می‌جنگیدند که یکی حضور در جبهه و دیگری پشتیبانی از جنگ بود.

رئیس کمیته اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصناف کرمانشاه همچون سالهای گذشته برنامه های ایام الله ده مبارک فجر را به نحو احسن انجام خواهند داد .رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه تأکید کرد: اصناف در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی خواهد داشت تا هم یاد و خاطر شهدا زنده نگاه داشته شود و هم اینکه شاهد شکوه و عظمت کشور و انقلاب اسلامی باشیم.رضا ساسانی در پایان گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اصناف قدردان شهدا و ایثارگران هستند و تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن به کار خواهند گرفت

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید