شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 5960 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

درخواست رئیس جمهور مبنی بر بررسی امکان برگرداندن وضعیت اینترنت به حالت عادی در دست بررسی وزارت ارتباطات است

سرویس سیاسی دلاوران مرصاد ,دفتر امروز از هرکسی که بپرسید ادامه روند فعلی حاکم بر وضعیت اینترنت در کشور را به صلاح نمی داند اما اینکه چرا گشایشی بر خلاف تمام گشایش های حاصل شده محقق نشده است  مشخص نیست ،اخیرا دفتر  رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواست تا در خصوص «لزوم برگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» بررسی‌هایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال صورت بگیرد.
این درخواست ظاهرا با پیگیری «مجتبی توانگر»، رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس مطرح شده. البته قبلا وزیر ارتباطات بارها گفته بود اعمال محدودیت‌ها در اینترنت، توسط «نهادهای ذی‌صلاح» صورت گرفته و برطرف کردن آن نیز در اختیار همین نهاد‌هاست.
با این حال دفتر ریاست جمهوری بررسی این موضوع را به کارگروه اقتصاد دیجیتال در دولت سپرده است و به نظر می‌رسد این کارگروه باید در این رابطه تصمیم‌گیری و نتیجه را اعلام کند. حال باید دید پس از این نامه، چه اتفاقی برای وضعیت اینترنت خواهد افتاد.

واکنش وزیر ارتباطات: بررسی می‌کنیم، انشا‌الله پاسخ می‌دهیم

‏«عیسی زارع‌پور» درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لزوم برگرداندن اینترنت به شرایط عادی، گفت: «این از اخلاق آقای توانگر است که همه مکاتبات را رسانه‌ای می‌کند! انشاالله پاسخ دهیم.»

منبع : دیجیاتو

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید