شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-07-27
کد خبر: 3871 |
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

ایسنا/کرمانشاه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور ۱۶ تیم در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

سعید کریمی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه، امروز(۲۵ آبان) در آیین افتتاحیه این رویداد با اشاره به برگزاری این رویداد از امروز تا ۲۷ آبان به صورت حضوری در کرمانشاه، گفت: با شروع رویداد و اعلام موضوعات آن شرکت کنندگان در یک بازه زمانی ۴۸ ساعته فرصت دارند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه ۱۶ تیم متقاضی شرکت در این رویداد شده‌اند، گفت: این رویداد در رشته‌های برنامه نویسی موبایل، بازی سازی موبایلی و پویانمایی برگزار شده که در هریک از رشته ها به ترتیب پنج، سه و هشت تیم متقاضی شرکت در رویداد شده اند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان کرمانشاه با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد به رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج راه پیدا خواهند کرد، افزود: برای نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز هفت، پنج و دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: شش تیم برگزاری این رویداد را در کرمانشاه داوری خواهند کرد.

آغاز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه

به گزارش ایسنا، مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این مراسم  با بیان اینکه باید سواد رسانه ای جامعه را بالا ببریم، گفت: هرچه در حوزه فضای مجازی کار کنیم، باز هم کم است.

وی اضافه کرد: باید جوانان در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ورود جدی داشته باشند، چون با شعار دادن نمی‌توان در این حوزه موفق عمل کرد.

وی تاکید کرد: امروز تمام تلاش دشمنان این است که در حوزه فرهنگی به ما ضربه بزنند، لذا برای مقابله با توطئه های دشمنان همه باید افسران جنگ نرم شویم.

آغاز رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید