یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 6038 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ |
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام خودسرانه شاکی در سلب آزادی متشاکی که منجر به مرگ وی در شهر زاهدان شد خبر داد

سرویس حوادث دلاوران مرصاد ،سرهنگ علی رحیمی اظهار داشت: شب گذشته چند فرد با یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس با مراجعه به درب کلانتری ۱۲ شهرستان زاهدان اعلام کردند فردی به هویت « ابراهیم ریگی » که حکم جلب وی به علت اختلافات خانوادگی از سوی مقام قضائی قبلاً صادر شده در اقدامی او را در خیابان «کریم پور ۲۳» دستگیر کرده‌اند و همراه خود به درب کلانتری آورده‌اند.

وی افزود: این افراد که در اقدامی خودسرانه بدون حضور مأموران انتظامی از این فرد سلب آزادی کرده و به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که این شخص در صندلی عقب خودرو در وضعیت حال نامناسب است که سریعا مأموران انتظامی کلانتری وارد عمل شده و با مشاهده داخل خودرو با فردی بی‌هوش در خودرو روبه‌رو که بلافاصله به عوامل اورژانس اطلاع دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس در صحنه حاضر و پس از معاینه این فرد به هویت ابراهیم ریگی اعلام کردند که بیش از یک ساعت از فوتش می‌گذرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ویژه قضائی در این خصوص تصریح کرد: تمامی افراد که این فرد را در اقدام خودسرانه دستگیر کرده بودند برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رحیمی بیان کرد: هرگونه اقدام خودسرانه در سلب آزادی افراد توسط دیگر افراد جرم است مگر در جرایم مشهود و در صورت نبود پلیس و رعایت مفاد ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری که باید مدنظر شهروندان باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید